Shop Mobile More Submit  Join Login
Italy Needs Fun... NOW by TacticalNutmeg Italy Needs Fun... NOW by TacticalNutmeg
:icontacticalnutmeg:

Italy Needs Fun... NOW by TacticalNutmeg

Watch
/ / / ©2012-2015 TacticalNutmeg
EDIT: Oh yeah! Happy new year you guys~! c: I actually tried to keep a straight face while drawing this, yet I failed miserably... multiple times. >_> Don't you just love Pinkie Pie and her brilliant faces? :3

MAHBRAND!!!
He has special eyes...

MAH BRAND (icon-ish) : [link]

Pony Italy needs fun or he will die... >_>" Italy decides to check on everypony to make sure he's not missing out on any 'fun'. He checks on Pony Japan hastily running out of breathe, therefore making such a face :P, and just finds him having a pinic with his spiritual friends + Pochi.

Sadly, I do not own My Little Pony or Hetalia :c
Art by me [Tactical Nutmeg](I even did the crappy background this time! c: )
Made in MS Paint
Find the face on MLP's "Too Many Pinkie Pies" (Episode 3 Season 3)

**RD challenged America Pony to see who cleared the most clouds in ten minutes. It's a clear day here in Equestria~ (or at least the part of Equestria that has ponified Hetalia characters)
Add a Comment:
 
:iconsanniebannie4:
sanniebannie4 Featured By Owner May 31, 2015  Hobbyist Writer
Give the poor lad some pasta already..
Reply
:iconcuddlemuffinz:
CuddleMuffinZ Featured By Owner Apr 14, 2015  Hobbyist Traditional Artist
Is it ok if I make this my profile picture?
Reply
:iconscreechthefox:
Screechthefox Featured By Owner Apr 5, 2015  Student Traditional Artist
dear god man pull it together! 
Venice: wtf who did this to you!?
Reply
:iconcaramelkitkat:
caramelkitkat Featured By Owner Feb 7, 2015  Hobbyist General Artist
saw this picture: OH MY GOD WHAT IS THAT
then I realised...and I lolled...
Reply
:iconawesomepastagirl:
AwesomePastaGirl Featured By Owner Dec 10, 2014
I don't know what to say to this other than I'm dying of laughter over here XD
Reply
:iconkittymitteh:
KittyMitteh Featured By Owner Nov 22, 2014  Student Digital Artist
i can't look at this and not laugh
Reply
:iconpolishcrossoverfan:
PolishCrossoverFan Featured By Owner Oct 26, 2014  Hobbyist Digital Artist
Italy,You're have England Scones again?
Reply
:iconask-pony-rybak:
Ask-Pony-Rybak Featured By Owner Oct 12, 2014  Hobbyist Traditional Artist
*rolls around on the floor laughing* XDDDDD
Reply
:iconjolynn1012:
jolynn1012 Featured By Owner Aug 11, 2014  Hobbyist Writer
I was looking through pictures when I saw this so I literally said, "I like that one and that too and- OH GOD WHAT IS THAT?"
Reply
:iconpmkntrainerred:
pmkntrainerred Featured By Owner Jul 7, 2014  Student Artist
those eyes
Reply
:iconluckyzandzbolt:
LUCKYzANDzBOLT Featured By Owner Jul 4, 2014
oh my god XD im dying
Reply
:iconhetalianpegabro:
HetalianPegaBro Featured By Owner Jun 22, 2014
Italy:GERMANY GERMANY I ACCIDENTALLY ATE ONE OF ENGLAND'S SCONES AND I CAN'T BREATH PLEASE HELP ME THOSE BAKED BADS ARE POISONING ME
Reply
:iconbaconandeggs2001:
BaconAndEggs2001 Featured By Owner Jun 20, 2014  Hobbyist Traditional Artist
OMG, I-I *wheezes* I can't breath!

Laughing So Much Hard Emoticon  
Reply
:iconneonpuppy33:
NeonPuppy33 Featured By Owner Feb 19, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Of all the things in the world. This is universally perfect :iconallthethingsplz::iconmariodanceplz:
Reply
:iconlegendary23:
Legendary23 Featured By Owner Jan 29, 2014  Hobbyist Traditional Artist
rofl rofl That is funny rofl rofl  
Reply
:iconxrainbowfactorydashx:
XRainbowFactoryDashX Featured By Owner Jan 11, 2014  Hobbyist Artist
Can't breathe! :D
Reply
:iconmarcellad20:
MarcellaD20 Featured By Owner Jan 31, 2014  Student Filmographer
w00t! :squee: OMG MOAR POEMS! 
Reply
:iconnym-starbright13:
Nym-Starbright13 Featured By Owner Jan 9, 2014
Omg! XD

This is making me laugh so hard every time I look at it.
Reply
:icondeaththegirl-334:
Deaththegirl-334 Featured By Owner Jan 4, 2014
Asdfghjkl  ROTFL!!!!! His face XD 
Reply
:icondelsonquilava:
Delsonquilava Featured By Owner Jan 3, 2014  Student Traditional Artist
Aaaaahhhgh you need fun?! I have fun! Explode into tiny bits and turns into Luke Brooks" DO YOU NEED GERMANY NOW?!
Reply
:iconunicornkylie:
UNICORNKYLIE Featured By Owner Dec 13, 2013  Hobbyist Traditional Artist
his eyes are open! WE NEED FUN PRONTO!
Reply
:iconprincess0kitty:
princess0kitty Featured By Owner Nov 28, 2013  Student Writer
wtf is that face he's scring medeep in my soul make it stop!!!!!!
Reply
:iconmaplekitty34:
MapleKitty34 Featured By Owner Nov 4, 2013  Student General Artist
Fjdidxudduduudjcj I LOVE IT.
Reply
:iconprincessdarknight:
PrincessDarknight Featured By Owner Sep 7, 2013  Student Traditional Artist
OH MY CELESTIA XDDDD
Reply
:iconyamiiwagakure:
YamiIwagakure Featured By Owner Jul 29, 2013
oh my xD 
I am not into that MLP but I really like this xD
:heart: x3 
Reply
:iconaskarisnotheneko:
AskArisnotheNeko Featured By Owner Jul 28, 2013  Hobbyist Digital Artist
Wow he needs it now XD
Reply
:iconbronyonabudget:
BronyOnABudget Featured By Owner Jul 25, 2013
Wow... just wow... :lmao:

Someone seriously needs to make a plz account of this face!
Reply
:iconirelandhoran:
irelandhoran Featured By Owner Jul 14, 2013  Hobbyist Artist
LOL THIS IS THE BEST THING EVER
Reply
:iconchoochoomcg:
choochoomcg Featured By Owner Jul 12, 2013  Hobbyist Artisan Crafter
How do I breath? XD
Reply
:iconniamasin:
Niamasin Featured By Owner Jul 6, 2013  Student Digital Artist
WTF
Reply
:iconanimalfan99:
animalfan99 Featured By Owner Apr 29, 2013  Hobbyist
XD What is air?!?
Reply
:iconkikuyao:
KikuYao Featured By Owner Mar 28, 2013  Hobbyist Traditional Artist
WE ALL NEED FUN NOW BUT THIS PICTURE HAS PROVIDED IT
Reply
:iconlolzeeh:
Lolzeeh Featured By Owner Mar 20, 2013  Hobbyist
This has been my wallpaper on my PC in one month now...
Reply
:iconkikuyao:
KikuYao Featured By Owner Mar 28, 2013  Hobbyist Traditional Artist
mine too! only on my ipad
Reply
:iconlolzeeh:
Lolzeeh Featured By Owner Mar 28, 2013  Hobbyist
Hahah : D
Reply
:iconjemthecat:
jemthecat Featured By Owner Mar 18, 2013  Hobbyist Artist
oh.. my.. Italy XD are you ok?! I hope your not suffering a heart attack or a pasta attack!
Reply
:icongamerfox123:
gamerfox123 Featured By Owner Jan 26, 2013
*dies* XD
Reply
:icongeritafandom:
GerItaFandom Featured By Owner Jan 20, 2013  Student Artist
XD I laughed at tht
Reply
:iconkaze-chan187:
kaze-chan187 Featured By Owner Jan 4, 2013  Student General Artist
This is awesome! Can someone bring him some pasta? o3o I cant see him like this... Poor Italy-chan... Great work!
Reply
:iconimblue36752100:
imblue36752100 Featured By Owner Jan 3, 2013
LAWL
Reply
:iconsrbarker:
srbarker Featured By Owner Jan 1, 2013  Hobbyist Artist
:rofl:
Reply
:iconthahradical:
ThahRadical Featured By Owner Jan 1, 2013  Hobbyist General Artist
Keep doing these! <3 Rainbow Dash as America please? :D
Reply
:icontacticalnutmeg:
TacticalNutmeg Featured By Owner Jan 1, 2013  Hobbyist Digital Artist
Oh you'll definitely see one of those coming up soon~ X3
Reply
:iconthahradical:
ThahRadical Featured By Owner Jan 1, 2013  Hobbyist General Artist
YES! :D
Reply
:iconradiogirlhaspizza:
RadioGirlhaspizza Featured By Owner Jan 1, 2013  Hobbyist General Artist
LOLOLOLOLOLOLOL WAT.
Reply
:icongirgirl09:
girgirl09 Featured By Owner Dec 31, 2012
MAH BRAND- OF PASTA
Reply
:icontacticalnutmeg:
TacticalNutmeg Featured By Owner Dec 31, 2012  Hobbyist Digital Artist
lol XDD
Reply
:icongirgirl09:
girgirl09 Featured By Owner Jan 1, 2013
I'm sorry I had to XD
Reply
:iconpainted-panda:
Painted-Panda Featured By Owner Dec 31, 2012  Hobbyist Traditional Artist
xD
Reply
:iconrageface-lol:
Rageface-Lol Featured By Owner Dec 31, 2012  Hobbyist Digital Artist
PINKIE PIE FACES. THEY FIT ITALY TOO WELL. :iconmotherofgodplz:
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 2404 × 1624



Details

Submitted on
December 31, 2012
Image Size
381 KB
Resolution
2404×1624
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
5,041 (2 today)
Favourites
420 (who?)
Comments
63
Downloads
38
×